Bjucka på lite blåbärssoppa!

Nu har jag bestämt mig... nu slår jag näven i bordet.. mina 7 kg ska vara väck i jul! Jajemensan! Det kan ni hoppa upp och fet haja! No more pizza (gråter floder), no more läsk, glass, godis! Bara på lördagar, och udda vardagar, nej skoja bara.. Bara lördagar, i måttlig mängd.. Hör du det Jenny?? MÅTTLIG MÄNGD!! Sweet jesus..
Så om ni ser någon som swichar förbi, med vad som ser ut som en barnvagn, en blond hårkalufs och stora kläder.. Ja då kan det vara jag.. so be ware.. Försök inte stoppa mig för att små prata, utan vissla gärna lite, applodera lite grann, eller varför inte bjucka på lite blåbärssoppa?? För nu j**lar ladies and gentlemen, nu j**lar ska här brännas kalorier, och det fort!
Som sagt, 7 kg till jul.. Nu är motivationen på topp.. Som alltid när jag är mätt, belåten och totalt osugen på allt sött i hela världen.. Det känns ju ALLTID som att man aldrig kommer att vara hungrig mer,någonsin, och att gå ner 10 kg är en peace of cake, hey, låt oss säga 15!!
Men jag vet hur det kommer att vara när jag vaknar i morgon bitti och det suger i socker tarmen.. Fullkornsbröd?? IIuuu, har vi inte nån bulle kvar från i måndags??

Men jag tror faktiskt (som så många gånger förr) att nu kommer jag fullfölja det här! Så.. wish me luck allihopa! Vi ses i elljusspåret!! (Eller bakom godishyllan på ICA) (NEJ Jenny NEJ!!)



Dagens say what now??!!

I Malaysia är det en gammal tradition
att bada småbarn i öl, som ett
skydd mot diverse sjukdommar.



Dagens hit: Vera oh Vera, som idag stod upp själv för första gången, med hjälp av bordskanten.
Dagens shit: Lonely, Im miss lonely..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag gör dig gärna sällskap i eljusspåret, vara att hojta till så kommer jag knatandes :)

2008-08-08 @ 07:39:17
Postat av: Laura

Jag är sjuk, bada mig!!

2008-08-08 @ 12:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0