BORED

Känner att jag måste uppdatera era små vilsna själar trots att jag inte har ett SKIT att berätta..
Var i Bro igår och gick runt Bro hof, låång bit.. det var bra för mig, tack för att du gav mig en spark i rumpan (inte bokstavligt förstås)
Går jätte bra med min 7 kilos mission, har bara ätit sånt jag "får", trots att det var lördag igår, var inte ett dugg sugen på någonting! Är så taggad!! :-D Ska snart gå ut och gå en promenad.. ska se om jag får med mig robin.. KNAPPAST!

Vet inte om det är dax för tänder eller vad det är men Vera låter mig INTE sova på nätterna.. Minst en gång i timmen börjar hon gråta så får man stoppa tillbaka nappen och klappa lite på henne så somnar hon om.. men EN GÅNG I TIMMEN, heela natten... inte lekis...  Så idag ska vi möblera om i sovrummet och ställa våran säng emot väggen så ska hon få sova med mig på nätterna ett tag och se om det är bättre.. om inte annat så slipper jag gå upp flera gånger iaf.. Stackars lilla tösabit..

Nu ska jag röja här hemma och sen ge mig ut..


Dagens say what now?!?

Nästan hälften av Irlands
mjölkproduktion går åt till
att göra bailys.


En vuxen människa avger ungefär
lika mycket värme som en 120 watts
lampa.


Have a nice one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0