Varför får inte JAG åka till thailand som alla andra????

Igår var brorsan och co här.. dom åker till thailand idag... En annan vän åker nästa vecka... JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL THAILAND!!! VARFÖR FÅR INTE JAG ÅKA TILL THAILAND????
För att jag är en slösa och det skulle ta flera år för mig att spara ihop till en sån resa... Men undra fan om jag inte ska ta mig i kragen och satsa på en resa nästa år... det förtjänar jag tamefan!! (Eller hur tänker alla bittra kontorsråttor nu, du har ju för fan gått hemma ett helt år, är det nån som skulle behöva lyfta på arslet och jobba lite så är det du! Din lata jävel! ) Eller hur, eller hur???? :-D
Men det ska ni veta gott folk, jag är en trött och sliten liten sate som mer än någonting annat skulle behöva ligga vid en strand, eller varför inte en pool, och bara dricka paraplydrinkar, rida på kameler och köpa massa konstiga kryddor och tyger (ok,inte det sista kanske, men det är väl det man gör därborta??)
Skulle jag vinna massa pangar skulle jag ta er alla under armen och ta med er! (Så ha mig i åtankarna nu om du skulle kamma hem storvinsten, jag skulle ju faktiskt bjuda DIG :-D)

Snart kommer mi ladies och ska joina mig i en matorgie bestående av tacos.. ska bli så in i helvette jävla gott!! Ska bli kul och se dom också men ser aningen mer fram emot maten! (Kan vara därför dom där 7 kilona vägrar ge sig av)
Jag är fan sjuk i huvet!!

PS. Ska sluta svära så mycket, blir *** mörkrädd själv av mina egna ord ibland..


Dagens hit: Mina vänner och DA FOOD!
Dagens shit: Insikten av att mina 7 kilo har blivit en del av mig för alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0