Svammel

Har varit och valt ut kakel idag till vårat kök!! Wiii...fan vad kul det ska bli, längtar verkligen tills det är klart, om en vecka sätter vi (as in Robin och hans bror) igång...Nu ska se hur det ser ut nu, sweet jesus! Direktimporterat från 90-talet..


Imorgon ska jag äntligen få träffa en kompis jag inte sett på år och dar.. blir en dagsutflykt till västerås.. SWEET!! Hur långt är det emellan? 7 mil? 8? Och ändå så ska det vara totalt omöjligt att träffas?? Sjuukt... Men nu äntligen..:-D


Är det bara jag som längtar efter hösten?? Få krypa upp i soffan, tända ljus, och sätta på sig tjocka koftor, läängtar... Sommaren e skön, men man tröttnar faktiskt.. jag kan tycka att i slutet på sommaren så är man så trött på att noja sig över vädret, noja över solbrännan.. ja ni vet.. så det ska bara bli så skönt att lägga ner det där (och inse att man inte kommer att hinna bli knallbrun och super skinny innan sommaren kommer) ,och slippa hänga på smhi´s hemsida!
Älskar september, oktober, november och december.. Januari- mars är mindre roliga, det är verkligen deprimerande.. VERKLIGEN deprimerande.. Då ska man vara nykär för att överhuvudtaget orka kliva ur sängen.. och för oss som är practicly married, har småbarn och är trötta och slitna, så är det där med att vara nykär ingen vardagsmat.. Hmm.. undrar om dom lagt alla hjärtans dag i februari för att liva upp alla frusna själar? Tur iaf att Vera kom i februari så att det finns någon mening med månaden.. (och du förstås laura..)

Vilket riks tråkigt svammel det blev, sorry dudes... Men tänk på att jag är trött pga sömnbrist, hungrig pga svält, och totalt slut i huvet pga.... pga.... pga..... äh, inse att det är medfött!!


Dagen say what now!?!

i USA säljs det golfbollar
för över 630 miljoner DOLLAR
om året.



Dagens hit: Min älskade tjej som blir mer och mer underbar för varje dag som går!
Dagens shit: Att det inte blir nån kräftskiva nästa helg!! (Om nån är sugen på kräftor så hojta!)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0