The candy king!

Har inte gått ner ett gram.. Eller jo.. men det kommer tillbaka lika fort igen.. trots mitt icke existerande socker intag och jobbiga promenader så står jag återigen på ruta ett! Nu skiter jag i det här! För den här helgen iaf.. Robin köpte karamellkungen den skurken, (och lite annat gott, men det berättar jag inte här..måste ju verka LITE duktig iaf).. Eftersom jag precis har fått tillbaka smaken så ska jag fira det med att ge mina smaklökar så många olika upplevelser som min magsäck klarar av! Så det så!
Och imorgon är det kräftskiva, och det är ju inte direkt så att jag bara tänker äta kräftor och dricka vatten.. nej det ena onyttiga efter det andra ska in, OCH DET RÖR MIG INTE I RYGGEN! Och lite alkohol öppnar upp har jag hört? Vem vet, då kanske jag är frisk som en nötkärna på söndag! HOPPAS!!
Mår bättre, men långt ifrån bra..(Kan bero på den ofantliga mängd echinachea(stavning?) jag hävt i mig..) Men ett långt varmt bad och en god natts sömn (?) borde göra susen..

I morgon på förmiddan ska jag försöka få med mig Robin till Barnens hus i Upplands Väsby.. Måste uppdatera Veras leksakshörna då hennes nuvarande leksaker bara är sååå sommar´n 2008 ;-) Nej nu behövs det nya utmaningar, så ser väldigt mycket fram emot ett besök i den affären... Me like!!

Idag var min bror och Alva förbi här och åt en sen lunch innan dom drog sig vidare till Bro..
Jag förvarnade dom att vi var sjuka, men då Jonas är utbildad sjuksköterska, förklarade han att när en förkylning brutit ut så smittar den inte längre! Jippi! Det var skönt att höra..
En mamma som var med på öppna förskolan i veckan berättade att hennes tös var sjuk, och då jag berättade att Vera också var dålig fick jag svaret:
" Hon också? Då misstänker jag att dom snappat upp något härligt virus på öppna förskolan häromdan. Dom (barnen) var ju alla lite: Har du slickat på den här än? Nej men, gör det! Kittlar döds skönt i gommen!!!"
Hahaha, så jävla skön!


Nej, hur kan jag sitta här när vi har så mycket gott hemma??


Dagens hit: Jonas och Alva
Dagens shit: Gissa

Kommentarer
Postat av: Laura

whats up med förkylning och cravings for the candyking???

2008-08-29 @ 20:48:52
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kanske gravida med taskigt imunförsvar?? :-D

2008-08-29 @ 21:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0