Det går bra nu!

Fullt upp just nu!
Hemmet får sig en ordentlig makeover, Vera växer så det knakar och lär sig nya saker varje dag, varenda helg i hela september är typ uppbokade för festligheter och jag och Robin är kärare än någonsin:-D
Man skulle kunna tro att våren stod för dörren , but no, its the höst, and i löööve it!
Nästa helg är det kräftskiva med the Bro girls, och bowling efter det.. Sen fyller min vän cecilia 25 år och det skall uppvaktas, dagen efter är det Alva som ska ha tre års kalas!!, helgen efter så åker vi ut med en räkbåt men live band o hela faderullan! Min kära svärmor är snäll och kommer upp och babysitter den helgen (tack, puss)
Sen är det dax för girls night out på GOLDEN HITS!!!!! :-D
Och sist, but defenetly not least, gotlandsbesök.. Linn och Patrik kommer upp igen!!
En rolig start på hösten kan man väl lugnt säga!

Snart är köket klart! Blir sjukt bra och vi är så glada! Nu kan man ju till och med börja vistas där inne! :-D Killarna är så himla duktiga!
Var på ikea och plantagen idag och köpte nya gardiner, blommor och krukor och annat roligt till köket!! Lääängtar tills man får börja fixa och trixa.. trot och hoppas att det i det stora hela blir klart i morgon! Wiiiii :-D

Kan inte fatta att Vera snart blir 7 månader.. 7MÅNADER!! Hur gick det till? På ett sätt känns det som att hon alltid har funnits här och på ett sätt känns det som igår vi låg på BB och skrattade hysteriskt åt RIKIGT dåliga skämt för att vi var så trötta. Mitt i natten och livrädda att den lilla som precis somnat skulle vakna igen..
Äh det var kul, det var riktigt kul..

Förutom att jag är väldigt trött, väldigt hungrig och väldigt ensam just nu, så är jag väldigt , väldigt lycklig!!!!
(Fan.. skulle ju inte skriva om sånt, well well, nu vet ni..:-D)

To sum up: Det går bra nu!


Dagens hit: Shopping
Dagens shit: Helvettes jävla skit diet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0