Röd mina damer och herrar.. röd...

Varför går man och lägger sig igen?? WHY?? Gick upp med Vera 8.30 och kände mig faktiskt ganska pigg trots att det blev ganska sent igår.. och då hade jag även varit uppe vid 6 också och gett henne mat.. Men så när hon somande om runt 10 så kröp jag också ner i sängen.. Kunde inte ens somna till en början utan somnade kanske 10 minuter innan hon var världens piggaste och mest aktiva bebis i hela världen.. Och nu är jag trött som en GNU!! WHY? why?  Jag lär mig aldrig!

Robin sover fortfarande, bakis som en bäver tror jag.. jag har servat med saft nu på morgonen och känt mig som en riktig hemmafru (ej desperat dock) då jag samtidigt tagit hand om barnet och röjt i köket.. Im soo good!! :-D

Laura och Matrin var här igår, always a plesure! Det blev plump, plump, plump, två krossade glas, korttrick (magi rättare sagt), en ruter kung mindre (röd mina damer och herrar, röd :-D) och två myggbett.. Och så läskande alkoholhaltiga drycker förstås, dock inte så mycket för mig då jag är en ansvarsfull smårbarnsmor;-)

täda nu, dels för att Vera halvt som halvt börjat krypa och vistas väldigt mycket på golvet och dels för att Robins syster och hennes kille kommer på besök från Gotland i kväll.. Dom är här och gör the big apple (?) nja, stockholm iaf.. Du vet såna där turistgrejer som gröna lund och gamla stan.. Dom små liven.. så dom sover här en natt.. Så nu ska jag trolla fram täcken,kuddar och lakan som passar till dom täckena och kuddarna..


Have a nice one!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0