Jag gravid..

Tänkte vara lite generös och bjucka på ett par bilder som legat lååångt ner i arkivet.. jag kan liksom inte förneka det längre.. Det VAR jag.. jag SÅG ut så där..
Den första är helt okej, det var i oktober -07.. Men den andra, dec -07.. sweet jesus! Free Willy!!!
Det finns TVÅ bilder på mig från 1 februari -08, de två sista som togs innan Vera kom 4 februari.. och jag måste tyvärr döda dom små stackare som råkar slänga ögonen på dom..



Några dagar efter att jag slutat jobba, oktober.. Fortfarande liten och söt..



Haha, ja det var tider det... Kände mig inte så stor som jag tydligen var!
Läängtar tills nästa bebis när jag ser det här.. :-D


Kommentarer
Postat av: Laura

wtf! Så där ser jag ut nu!

2008-08-12 @ 21:28:35
Postat av: Laura

UTAN BEBIS I MAGEN!!!!

2008-08-12 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0