Dumma, dumma flygfän!!!

Om jag kunde så skulle jag samla alla världens getingar i en behållare, hälla på tändvätska och fjutta på.. göra slut på dom en gång för alla!!!
Vera blev stucken idag!
Stackars, stackars lilla försvarslösa flicka.. Hon satt på golvet då hon började gallskrika och jag fann geting helvettet på hennes lilla hand.. :-(
Kastade mig på luren och ringde vårdguiden.. hennes finger svullnade upp och hela handen blev röd ända upp till armbågen..
Nu är allt dock bra igen.. hon är sitt vanliga glada, spralliga jag och svullnaden har nästan gått ner helt..
Skönt att Cissi och Laura var med , annars hade jag nog fått psykbryt...


Nu väntar jag på att robin ska komma och hämta oss så ska vi åka ner och hämta MIN BIL!!!!!! :-D Min älskade (och hatade) lilla polo.. äntligen hos mamma igen:-D
Den är dock inte helt klar då jag nyss fick veta att det blir jag som får åka till den galna tysken i sollentuna imorgon för att fixa det sista... vad vet jag inte.. och jag bryr mig inte.. jag är bara så glad att vi ska få återförenas igen!  Längar efter att få göra vägarna osäkra igen, woahahaha!!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0