.......

Vilken låt tycker du verkligen inte om?
Kan inte välja..

Vad har du på dig just nu?
T-shirt och mörkgröna velourbyxor.

Vad hänger på väggarna i det rum du sitter i just nu?
En tavla, tavellister och en Tv

Vem kramade du senast?
Robin tror jag.

Vad åt du till middag?
Choritzo och pompa.

Vad köpte du senast?
Mat på Willys

Vad lyssnar du på just nu?
Ballar av stål på tvn i bakgrunden.

Vilket väder gillar du mest?
Sommar och sol

Vad finns på ditt nattduksbord?
Inget, inget i heller.. Har en ettåring här hemma.

Säg något till personen som utmanade dig:
Tack för det! 10 minuter jag aldrig får tillbaka...;)

Favoritresmål?
Gillar Grekland men vill vara som alla andra och besöka Thailand.

Nämn några saker du inte kan leva utan:
Min familj,god mat, tv, min säng.. MYCKET

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu?
En fet bunt pengar. Rena och ärliga.

Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du välja då?
Adam Alsing. E han go eller e han go?? =)

Vilken  tv-program skulle du helst delta i, Expedition Robinson eller Sanningens Ögonblick?
Robinson

Vad skulle du vilja bli av med just nu?
Lite underhudsfett skulle jag inte sakna.

Om du skulle resa var som helst i världen inom en timme, var skulle du resa då?
Thailand.
Fast jag skulle behöva mer än en timme för att förbereda mig mentalt.

Vem skulle du helst fastna i en hiss med?

Adam Alsing

Vad ska du göra nu?
Kasta mig isängen och ta igen förlorad sömn.



Jag blev utmanad av Bodil.

1. Svara på frågorna, ersätt en av dem med en egen fråga.
2. Utmana fyra andra personer.


Sorry, men jag utmanar er, Laura, Cissi, Maggi och Åsa.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Men alltså, Adam Alsing?! tappar hakan

2009-03-30 @ 23:00:05
URL: http://badhusgatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0