Söndag

Vera är inte som andra barn.
Hon kan stoppa det mesta i munnen och tuggar på allt möjligt, men pannkaka och tårta går inte ner.


Igår åt jag sallad två gånger.
En till lunch med Laura, Maria och Vera uppe i centrum och en tog jag med mig under armen när vi åkte till bro  för att se hur det gick för Robin och pappa med deras köksrenovering.
Det finns inga godare sallader än från Svea i kallhäll, som även har en resturang i Bro, och det var där jag hämtade från.
Iaf, det var inte pga av att jag bryr mig så mycket om beach 2009, vilket vi har förstått sedan länge, utan för att det faktiskt är jävligt gott!

Så idag har vi ätit pannkakor till lunch och lite senare nachotallrik för hela slanten!

I fredags var det Lets dance i vanlig ordning och igår melodifestivalen.
Jag är sjukt irriterad på Elisabeth Höglund och Af Ugglas.
Bara så ni vet.


Så, där hade ni min matsedel, trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0