Underbara fredag!

Så här ser det ut hemma hos oss nu:



Vera har börjat klättra. Hon klättrar på allt. Alltså allt.
Lämnar man henne i 2 sekunder så sitter hon på bordet, farligt nära kanten och pillar i blomkrukorna eller river i nåt annat kul som ligger där. Hushållsrullen tex.
Så stolarna ligger på rygg.
Snyggt!! =P





Den här fina stenen kunde jag inte låta bli att köpa idag.
Fanns med massa olika texter och jag ville ha allihopa, men den här fick det bli.
Till Vera förstås!


Hade jag inte varit så rynkfri så hade man lätt kunnat förknippa mig med en pensionär.
Här är det numer middag klockan 16.00 och 22.00 är det off to bed.
Söndag som fredag.
Det kallar jag rutiner.
Men ikväll ska jag faktiskt försöka vara lite wild and crazy och hålla mig vaken till åtminstånde 22.30! ;)


Tråkigt??
Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0