Lördag

Det var länge sen som jag sov så mycket som jag har gjort idag.
Skönt.
Jag och Vera gick upp klockan 7 och åt frukost och lekte.
Klockan 9 smög jag in i sovrummet och skulle vila lite när Robin kom upp.
Somnade och sov en timme, när jag klev upp tog det inte lång tid innan Robin slumrade i soffan.
Och Vera somnade när vi satt och läste pekbok bredvid honom.
Så jag bar in henne i sängen och vi sov alla till klockan 12!!!!!

Efter det mötte vi upp Laura, Cissi och Lilo för en promenad till Lillsjön.
Jag som hade LOVAT mig själv att aldrig mer gå skogsvägen dit igen. SÅ jobbig.
Men fram kom vi och lek blev det.

 







Efter det gick vi hit och åt god kladdkaka med grädde och apelsin och Maria kom förbi .


Nu har i stora middagsproblem här hemma.
Kan inte bestämma oss vart vi ska äta.


Kommentarer
Postat av: Maggi

Vad kul när ni lägger upp bilder, känns som man var me =)

2009-03-22 @ 10:33:30
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0