Jag är ett gardinmiffo..

Jag får liksom aldrig till det.
Det är vardagsrummet som är jobbigt.
Det är ett fult hörnfönster med bruna lister som är FULA! Så det är inte lätt att komma på en bra, snygg lösning och jag vet inte hur mycket gardiner jag har hemma, som liksom bara inte har gjort sig bra där.

Usch, jobbigt!

OCH så måste jag sluta läsa inredningsbloggar.
Det finns så sjukt mycket fina hem och jag förstår inte hur folk har råd att piffa och köpa grejer heela tiden.
Nyss såg jag bilder på ett så fint kök att jag nu har jätte ångest att vi inte gjorde ljust kakel i köket. Typ benvitt. Fan.

Och om jag fortsätter läsa dom där inredningsbloggarna så kommer det sluta med att jag tjatar sönder Robin som kommer tröttna totalt på mig och min obefintliga förmåga att bli nöjd.

Så nu är det jag som lämnar datorn, hoppar ner i soffan och kollar klart på filmen med honom.
Utan tjat förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0