Fredag den trettonde

Fredag igen!
Vad fort det går, underbart!
Känns som att jag lever för helgerna nu för tiden.
Tar ett djupt andetag på måndag morgon för att andas ut på fredagkvällen.


Vera har precis somnat och Robin är och bowlar med några kompisar.
Jag är alldeles solo ikväll.
Inte ens chips har jag..=P

Så det blir väl jag Tony Erving och sen jag och John Blund..
Ska bli SKÖNT att somna tidigt och vakna med tuppen och ta vara på dagen.
Shopping på dan och schlager och god middag på kvällen!
Lovely!


Önskar er en skön frdag och en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det låter som om du har en trevlig dag framför dig imorgon :)

2009-03-13 @ 20:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0