Bedre

Sista veckorna med Vera i magen så bodde jag praktiskt taget i badkaret.
Jag hade en bok som jag kröp ner med och jag kunde ligga hur länge som helst, sen ropade jag på Robin som fick hjälpa mig upp..=)
Sista tredjedelen av graviditeten så hade jag såna sjukt jobbiga besvär med foglossning. Ni som haft det vet vad jag pratar om.. Och där i karet så kände jag mig helt smärtfri och viktlös och det var såååå skönt!!

Nu har jag gjort det igen.
Jag kröp ner i VARMT vatten med en bok och låg en timme.
Smärtan i ryggen försvann helt för en stund och jag tror faktiskt att det blev lite bättre.
Har inte riktigt lika ont fortfarande.


Boken jag läste den här gången var Hemliga pappan.
En blogg som har blivit bok av en anonym nybliven pappa och han kan verkligen sätta ord på den mäktiga känslan det är att vara förälder och den enorma kärlek man har men som man inte trodde fanns. (Klychigt men ack så sant)

READ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0