Bad bad bad

Tror det börjar bli lite av en tradition..
Nu ska vi åka till simhallen=)


Fick ett samtal för några veckor sen från ett företag som heter Barabamba, som ordnar klassträffar 10 år efter grundskolan.
Dom undrade om jag kunde tänka mig att stå med som kontaktperson på inbjudningarna då det ser mer lockande ut om en i klassen styrt upp det hela.

Så i fredags fick jag hem papper och inloggningsuppgifter och vi är nu 6 stycken från våran klass som registrerat sig.
Så vi får se om det blir av, det skulle vara skitkul!


Men nu är det packning som gäller!

Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också fått inbjudan till klassträff, jag tror att det är alla nior från vår årskull från vår skola, samtidigt.

2009-03-01 @ 10:18:50
Postat av: Laura

Fan är det bara jag som inte fått den? Schyst, mobba finnen liksom.

2009-03-01 @ 13:57:07
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Om Maria har fått så kommer ju du också att få Laura, alla nior -99 är bjudna.

2009-03-01 @ 16:13:37
URL: http://jennyforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0