090318

Jag har nog aldrig längtat så mycket till sommarn som jag gör nu.
Jag är helt säker på att den kommer att bli den bästa EVER!
Grönan, stranden, kneippbyn, junibacken, MASSOR med skoj!
Längtan bli ju inte mindre av det underbara vädret som kommit, förhoppningsvis för att stanna. Lovely!




Kneippbyn i somras


En annan sak som ska bli sjukt kul är att vi ska ta tag i hallen snart.
Lägga klinkers, byta ut garderoben mot en sittbänk och tapetsera (eller måla om jag får bestämma, vilket jag inte får i såna här sammanhang) om .
Fast det blir nog inte förrens till hösten.
LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Therese Lindberg

Vi hade vår första riktiga varma dag idag. Vart uppe i Valletta och lunchat i solen, sen har vi bara vart ute och njutit av underbara värmen i lekparken! Lyx :P

2009-03-18 @ 19:34:27
Postat av: Laura

Såg att de ska va fint ända till söndag. Awesome!

2009-03-18 @ 21:49:19
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Celiah

Längtar också till sommaren, värme, sol och picninc vid lillsjön skulle vara underbart



ha en bra dag gumman, kram

2009-03-19 @ 09:21:27
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Heidi

Hoppas att vi slipper mer snö nu, vill verkligen ha vår nu!!! Tack för gratulationerna :) Fika snart, jag bakar nåt gott!! :)

2009-03-19 @ 22:12:55
Postat av: Maggi

Så det är lite visby planer för i sommar då?

Trevligt!

2009-03-20 @ 07:43:23
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0