Natti

Äntligen har vi fått besked om dagisplats.
Vi har fått en plats tillfälligt på ett annat dagis än vi hade hoppats på.
Men det är som sagt bara tillfälligt och till hösten så hoppas vi på en plats på dagiset här hemma.
Men det känns skönt att ha fått ett besked iaf, trots att det känns jätte, jätte jobbigt att det börjar närma sig.
Nu är det bara knappt 8 veckor kvar. Usch.
Sjukt egentligen att man skaffar barn och. så ska någon annan ta hand om det. Vi får låna det på kvällar och helger.
JAG vill ta hand om MITT barn.. Men tyvärr så måste man ju jobba..


Redan fredag imorgon, veckorna går sjukt fort.
På lördag morgon ska vi åka till simhallen med Vera, längtar!!
Måste bara köpa ett par badbyxor till henne.
Vet inte vart jag ska hitta det bara..
Finns ju liksom som vattentäta eller vad det är, för blöjbarn. Får kika runt lite.


Eftersom jag fick väldigt lite sömn i natt pga av att någon inte ville sova, utan gå upp, med start 01.36, så är jag extremt trött och ska snart kasta mig i sängen.

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla på Coop efter blöjbyxor som är som simbyxor! Finns bland de andra böjorna! :D

2009-02-19 @ 21:45:39
Postat av: Åsa

Borde finnas både på Lindex o Kappahl..

Har aldrig sett såna på H&M dock..

Vi hade alltid "Badblöjor" som ovanstående skrev om när Hugo var liten!!

2009-02-19 @ 22:30:42
Postat av: Heidi

Hej Jenny! Tack för fikat i söndags :) Det kommer att gå bra med dagis ska du se, klart det känns konstigt att lämna bort sitt barn i början men snart kommer det att gå på rutin. Vera kommer säkert tycka det är jätteskoj med nya kompisar :) Själv har jag gått hemma en vecka. Var på en intervju i onsdags och ska på två i dag, så jag hoppas att det lossnar snart! Kram på dig!

2009-02-20 @ 09:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0