TRÖTT

Länge sen jag var så trött som jag är idag.
Jag har varit nära att somna på både golvet och vid bordet.
I soffan somnade jag på riktigt i den evigt långa väntan på prison break.
En halvtimme fick jag sen var det bara att slå upp ögonen igen och med hjälp av tandpetare (?) har jag nu tagit mig igenom halva.
Det här är smärtsamt, riktigt smärtsamt.

Det är faktiskt inte värt det.
Undrar om man ska sluta kolla.
Så bra är det liksom inte.

Bläää, börjar känna mig sjuk också..
Har en känsla av att det kommer att bryta ut i natt och att jag kommer vakna ynklig till 1000 i morgon.
Men efter förra veckan och min lediga onsdag den här veckan så kommer inte ens 40 graders feber hålla mig borta från jobbet.
Jag är en tapper soldat och jag kämpar som fan.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas du får hålla dig frisk!!

Håller mina tummar för dig!

Tråkigt att jag inte kan vara med på Veras födelsedag, men får ta igen det vid annat tillfälle hoppas jag.

Alltid lika trevligt att vara hos er! =)

Sköt nu om dig och hälsa familjen!!

Kramar

2009-02-02 @ 22:45:38
Postat av: Laura

You brave little soldier you!

2009-02-03 @ 10:01:38
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Cissi

Stackare, hoppas verkligen inte du blir sjuk nu... vi ska ju kalasa imorgon :)

2009-02-03 @ 15:57:13
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0