Snacks och speeddating

Jag funderar starkt på att köra någon form av speeddating verksamhet här hemma.
Jag skulle kunna agera 'programledare' och det skulle ju så klart gå ut på att mina vänner skulle skaffa sig pojkvänner och producera barn med en sådan hastighet att ljuset skulle bli bländat.
Jag vill SÅ GÄRNA ha någon att dela allt med!
Jag LÄNGTAR!!!

Fast jag måste tillägga att dom är extremt bra med dom små liven och Vera älskar dom!!


Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag är nog snäppet lyckligare nu efter att jag börjat jobba.
Nu lever jag mitt liv. Det här ÄR mitt liv.
När jag var hemma så fanns det alltid där i bakhuvet att tillvaron skulle ta slut, jag kunde liksom inte riktigt slappna av och bara leva i nuet.
Men nu är jag här. I nuet. Det kommer inte komma några obehagliga överraskningar utan det kan bara bli bättre. Jag älskar mitt liv mer och mer för varje dag som går!





Vera snacksar med oss i soffan..=)
Nu sussar hon dock sött..

(Hatar ordet snacks, men det passar så bra i sammanhanget)

Kommentarer
Postat av: Laura

Jag kommer bli den första, jag kommer att bli den första!! Not.

2009-02-06 @ 22:59:52
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Celiah

Vart anmäler man sig till Jennys Speeddating????

Jag är lätt på!

2009-02-07 @ 12:15:16
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0