Moonday

Det är helt sjukt vad hjärnan kan vara tom.
Jag känner mig ungefär som en avslagen cola.
Dagarna går åt till att jobba, försöka ta vara på kvällarna och längta framåt.
Samtidigt som jag vill att tiden ska stanna helt ett tag önskar jag att tiden kunde gå lite fortare.
Längtar så mycket till våren och jag är säker på att den här sommaren kommer att bli helt underbar!

Men just nu känner jag mig bara tom i hjärnan som sagt.
Det är därför det är så tyst om mig.
Inte ens några gamla bilder har jag kreativitet nog att gräva fram och bjuda.

Så håll till godo med detta halvbittra inlägg.
Nu ska jag leka med familjen och sen ska jag lägga mig i ett sjukt varmt bad och sen, med största sannorlikhet, gå och lägga mig om inte allt för många timmar.


ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0