Me: the gnu

Känns som att jag bara jobbar och sover.
Är trött hela tiden och längtar bara till jag kan gå och lägga mig.
Har stupat mellan 21 och 21.30 varje kväll den här veckan.
Och igår var jag på möte efter jobbet fram till klockan 20.
När jag kom hem hade Vera somnat och hela dagen kändes bara meningslös.

Snart är det dock helg igen och jag är extremt tacksam för det!


Drog den största vurpan i modern tid på jobbet idag!
Slog i höften och handleden ordentligt.
Har ett stort blåmärke på handleden (!) och det ömmar..
Självklart händer sånt när man har en jobbig dag så att allt bara blir 10 ggr värre.
Dumma, dumma is!!

Men nu vet ni varför jag varit så oaktiv här... jag sover....
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maggi

Ibland kommer man in i såna perioder då man inte pallar med något. Brukar hjälpa ibland att solen tittar fram, då får man lite vårkänslor i kroppen. Snart är det vår!!! Tänk vad härligt!



Lööööve

2009-02-12 @ 14:44:55
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0