lördag

Vi var iväg och bytte hennes klänning idag, och lagom tills att jag tröttnat lite på sortimentet på babyavdelningen (är ju mer el mindre samma överallt) så slog det mig som en blixt på klarblå himmel att det faktiskt är dax att gå över till BARNAVDELNINGEN! Det är stort, det är jätte stort! Känns som vi har tagit ett stort steg.
En helt ny värld öppnades för mig!
Hade inte Vera varit så sur och gnällig så hade jag gått där till stängning!
Köpte en jätte fin tvådelad pyjamas, ett linne och lite små söta boxers.
Vi har så varmt i sovrummet så svala sovkläder behövs..

Vera i sin födelsedagsklänning idag:




Nu är det dax att börja med maten här hemma.
HUNGRIG!


Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kram till er på Alla Hjärtans Dag

2009-02-14 @ 17:23:57
URL: http://wwwmadeleine.blogg.se/
Postat av: Jenny Wiberg

Hon är jätte fin i klänningen:)så långt ifrån pojke man kan komma!

2009-02-14 @ 17:49:56
Postat av: Linn

Hon är urfin i sin nya klänning, sötaste FLICKAN som finns! :)

2009-02-14 @ 23:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0