Leverpastej och Ikea

Då jag är allergisk mot väldigt mycket, bla förpackningar, påsar, plastbunkar osv på bordet,så ska jag idag åka och köpa på mig lite skålar.
Har 1000 små och något färre stora, men inga mittemellan.
Så det bär av till IKEA!!
Vet några riktigt fina skålar där som jag hoppas att jag kan få tag på.
Måste även fylla på mitt ljusförråd som snart är helt slut.

Sen måste jag få tag på ett par badbyxor till Vera. Imorgon blir det simhall =)
Tack för tipset om coop, ska kolla upp det, glömde det när jag var där igår!

Nu har vi precis ätit långfrukost (?) här, vilket slutade med att jag slängde min leverpastejmacka, övervägde att slänga hela förpackningen, tog en tallrik fil istället, slängde hälften och gick ifrån bordet.
Allt pga av en kommentar om vad min leverpastejmacka bestod av.

Jag VEET vad det innehåller, men det pratar man liksom inte högt om. Liksom falukorv och liknande.
Och vet ni förresten att vissa godisar är tillverkade av valfett??!!
HA, tänk på det ni ikväll när ni trycker en påse Karamellkungen!

Nu ska vi göra oss i ordning och hänga på låset till ikea, så man slipper alla ikea freeks som verkar vara där vaaarje gång jag är där!


Ps. Jag och Robin är sams igen, jag kan nog dock inte tiktigt förlåta honom fullt ut. Och det där med valfett KAN jag ha drömt, är lite osäker...


Ha en underbar lördag!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Är ju gott med leverpastej och nej man vill inte veta vad det består av :)glatt ovetande ska man vara, smakar det gott så är det gott!

2009-02-21 @ 15:37:34
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Cissi

Sv: nä orkade inte med något festande så åkte hem efter fikandet igår. Förbereder mig nu däremot för en helkväll i stan. Hade blivit tungt med två dagar på raken. för gammal helt enkelt :)

2009-02-21 @ 15:39:38
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0