Ledsen att jag inte har uppdaterat på länge...


Det beror på att jag har haft sååå mycket att göra.
Inte en lugn stund.
Efter jobbet den här veckan har jag shoppat, umgåtts med alla möjliga, lagat underbara middagar och imponerat på alla som haft äran att äta den med oss, även jag har börjat träna och tryckt in både ett och annat träningspass, jag har varit på milslånga promenader med barnvagnen och jag har tvättat bilen.. för hand.. och jag har träffat nya människor och knutit livslånga band!
Så ni förstår säkert att jag inte har haft tid att sitta vid datorn.


Eller....


... så har jag inte gjort ett skit och har därför inget att skriva om... fortfarande...


Jag väljer att tro på det första, hoppas att ni gör det också!

Kommentarer
Postat av: Laura

hahaha, jag trodde fan det! =D

2009-02-25 @ 21:36:09
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Laura

(Och lackade lite för jag inte blivit bjuden på de fabulösa middagarna)

2009-02-25 @ 21:53:11
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0