Kalas nr 2

Idag har bror med familj varit här och ätit tårta!
Och för att inte glömma den goda premiär-lasagnen med tzatsiki som Robin gjorde.
Gott, gott!
Och TACK för den fina klänningen och tuffa träbilarna!

Nu är Vera på väg ner i sängen och jag sitter här med förskylingssvettningar och vill bara gå och lägga mig.
Men tvätten snurrar så sött i maskinen så det är bara att se glad ut.

Imorgon är det den stora dagen!
Mycket ska fixas på dan så jag är glad att jag tog ledigt..

För exakt ett år sedan, just nu, så låg jag på en brits på karolinska sjukhuset och hatade allt och alla.
Jag var djävulen själv och gudnåde den som gjorde eller sa något som inte föll mig i smaken..=)
Det var ett år sen.. helt ofattbart!!

Nu ska jag gå och gräva ner mig.
( Eller underhålla födelsedagsbarnet som med världens största flin precis kom ut ur sovrummet, pigg som få..
kommer bli en lång kväll..)


Godantt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0