Happy singstar

TACK alla för en rolig kväll igår.
Kväll som slutade i natt och jag kom hem strax innan jag gick upp om man säger så..
Så jag är bra trött, men mätt och belåten efter den sjukt goda Vikingen som jag precis tryckt i mig!



Innan jag åkte..




Söta Laura, nu 26.

 




Laura fick bla 2 nya singstar spel av oss så det blev som jag trodde en hel del sjungande!
Det var sjukt kul och jag var säker på att jag skulle vakna upp hes som en skrikmås i morse, men icke!
Vaknade dock med en viss orokänsla och slog på datorn ganska fort.
En som var med hade nämligen filmat lite under kvällen och jag var ganska så mycket orolig att hennes blogg skulle vara full av youtube klipp.
Tack och lov så var ej så fallet!
Tack Cissi! Jag är din slav för alltid så länge du har filmerna!

Tyvärr så dog min kamera i vanlig ordning efter bara halva kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv!

men må jävulen va värt de e=)

2009-02-08 @ 17:41:07
Postat av: Celiah

ja gud så skoj vi hade, måste göras om snart!



övervägde starkt att lägga upp lite filmer men för er skull lät jag bli, sparas för visning för oss närvarande vid lämpligt tillfälle :)

2009-02-08 @ 18:07:24
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Laura

Hehe, kul var det... =D

2009-02-09 @ 09:04:10
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0