Dinner

Vi åt så sjukt gott idag.
Och jag ångrar bittert att jag inte tog en bild på skapelsen, för sweet Lord, det var det vackraste min ögon skådat. Det vill säga innan jag började äta, vilket förstördes när jag satte tänderna i det.

Chili Con Carne med ris, massa hemmagjord aioli, isberg, tomat, gurka, majs..
Och detta I EN TACOKUB!!!

Rekomenderas starkt!

Jag förstår inte folk som kan banta, tänka på vad dom äter osv osv..
Mat är ju sååå gott!!!


Ett middagstips från mig, till dig......=)



Ps. Nu ska jag gå och äta en knäckemacka med leverpastej och gurka.
Bara så ni vet, jag äter det igen....
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, gott!

2009-02-26 @ 19:49:04
Postat av: Laura

Åh, gott!

2009-02-26 @ 19:49:17
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: Åsa

Bort med bönorna i carnen så lät det väldigt gott =)

Jag älskar inte bara mat, jag älskar även choklad i alla dess former, kakor, tårtor och gooodis!

Och sen har man ju en mani på att samla recept så det är inte speciellt ofta det INTE finns hembakat här!! ;-)

2009-02-26 @ 20:20:27
Postat av: Maggi

Haha ja visst SER den god ut, den var jävligt god också. Skickar den på posten så har du den på måndag =)



Trevlig helg!

2009-02-27 @ 17:18:55
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0