Äntligen helg

Det känns BRA att kunna säga äntligen helg!!

För inte så länge sen så hade jag ju lördag varje dag.
Nu uppskattar jag verkligen ledigheten och känner mig förtjänt av den!


Robin är just nu och hämtar hem våran nya bil.
Jag har fortfarnade kvar min polo, men jag säger vår för att jag kommer ju att använda den en del jag med!

En jättefin svart V70 -06.

Den han hade innan, den silvriga V70n var också fin.
Men han ville ha något nytt att leka med!
Känns bra, nu har jag lite att shoppa utan att han kan säga nåt..=P


TREVLIG HELG!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg!

2009-02-06 @ 18:17:36
Postat av: Laura

Köpt ny bil?? Det var som fan.. =D

2009-02-06 @ 18:58:11
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0