Tisdag

Känner ett stort behov av att få vara ledig. Därför kommer påsken enormt lägligt!
Ser verkligen fram emot att få åka ner till gotland och ha det bra i det, förhoppningsvis, strålande vädret.
Hoppas fan att vädergudarna håller vad dom lovar.
Sol, värme, ledighet och tid med mina nära och kära är vad jag behöver nu!

Idag tog det ungefär dubbelt så lång tid för mig att komma hem från jobbet.
Det blir så när man sitter och drömmer och planerar semestern i sommar och missar avfarten.
Då är det bara att se glad ut och åka vidare. Hela vägen ut till Bro och vända.
Jag hade sån hemlängtan att jag nästan såg fram emot prinskorven och spagettin som väntade på mig där hemma. Nästan.

Ikväll har jag gjort nya slingor för att välkomna våren lite extra och håller nu på och tvättar för fullt. Vera har precis somnat och Robin är och tvättar bilen. För 78e gången den här månaden.
Han erbjöd sig att hjälpa mig med slingorna. Jätte snällt.
Men han kommer inte nära mitt hår med nål och blekmedel.
Tack ändå!

Nu är det välförtjänt tv tid och kanske till och med några sidor i den underbara bok jag fick i födelsedagspresent!

Imorgon är det redan onsdag, snart påsk!!!



Förra påsken, inte lika aktiv.. =P


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Laura

Hahaha, klant!



puss på dig med

2009-04-08 @ 08:00:37
URL: http://laurah.blogg.se/
Postat av: madde

Grattis i efterskott!

kram

2009-04-08 @ 12:27:54
URL: http://wwwmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0