Night from hell part 4

i går var det säsongs premiär av Prison Break, och då vi är dom enda i hela världen som inte laddar ner avsnitt så blev det sent i säng.. Somnade väl strax efter halv tolv tror jag.. Halv två var Vera PIGGAST i kungsängen.. hon ville alltså gå upp..
Men hennes mamma tyckte verkligen inte att det var en bra ide då hon var vääldigt trött, och bara tanken på att vara uppe "själv" mitt i natten skrämmer skiten ur henne.. Så Vera hamnade mellan oss i sängen för att hon skulle somna om, och mellan 01.30 och 03.00 utdelades det ett x antal sparkar, ett x antal suckar (av mig) och jag är ett x antal hårstrån fattigare..  Fattar inte vad hon ska upp i håret att göra.. Pain!
Mellan 03.00 och 07.30 hade vi vad som kändes som en orolig iller mellan oss.. hon låg inte still en sekund..
så idag kan ni tilltala oss familjen Trötter..

Så nu när hon äntligen somnat om ska jag göra detsamma och hoppas på att jag får några timmar..

Såå.. godnatt..

Kommentarer
Postat av: Laura

Najti najti! Själv ska jag jobba så där 9 timmar nu.. Det är också kul!

2008-10-21 @ 09:20:21
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0