Sweet dreams

Jag tror att det är mitt dåliga samvete över att inte haft tid att hälsa på eller hjälpa Laura i sin nya lägenhet som spökar.
I natt drömde jag länge och väl om hennes nya hem.
Hon hade en stooor uppfart med plats för säkert 10-15 bilar, och badrummet var stort som omklädningsrummet i en simhall.. Jag började genast planera vad jag skulle köpa för plast pool till Vera så hon kunde bada och leka där.
Och det fanns fullt med garderober där inne (som inte var tömda av de som bott där innan)..
Jag var sååå avundsjuk och om jag inte minns fel så försökte jag to.m muta Laura till att byta lägenhet med oss..

Ja.. ibland är det skönt att vakna..


Längtar så mycket tills imorgon, då är det Desperate housewives och updates med the ladies!
Pizza aight???

Vera mår mycket bättre och har ätit mer idag än tidigare, men fortfarande väldigt lite.. Hon sover mycket men är annars relativt pigg och glad.. Lite mammig kanske, men det får man vara när man är 10 månader..
Jag mår tack och lov bra och verkar ha klarat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0