Ho ho ho

Nu är julkorten Gud glömde lagda på lådan.
Nästan alla..
Alla utom två..
Det är nämligen så att ett kommer att skickas via mail (jätte tråkigt, jag vet, men eftersom jag är så typisk mig själv, så blev det ju som bekant ett kort för lite.. Så du som får mailet, förlåt, I love you, men någon var tvungen att ryka, så jag gick helt enkelt på vem som träffat henne (Vera, då det är hon på kortet) minst, utanför släkten..

Det andra som inte blev skickat, beror på ett kuvert för lite.
INTE mitt fel denna gång.
När jag äntligen fick hem mina julkort igår efter en liten vift ute i landet, så fattades det kuvert!
Ringde och fick beskedet att dom tyvärr inte kunde skickas ut förens idag. Alltså skulle jag fått dom imorgon.
Det fick bli vanliga, extremt tråkiga kuvert (again, korten Gud glömde).

Idag var sista dagen att skicka julkort.
Eller rättare sagt, sista dagen att skicka med julfrimärken.
To be honest, så visste inte jag att det tog längre tid att skicka med julfrimärken.
Jag trodde faktiskt att man gjorde det för att det skulle bli lite mer juligt och att posten var snälla och bjuckade på några slantar så här till jul.
Men tji fick jag, det kommer att ta några dagar, innan korten kommer fram.
Hade jag vetat det så hade jag köpt vanliga, hederliga frimärken och sluppit den här hysterin.
Nu vet jag det till nästa jul. Om det blir några fler julkort.
Jag vill aldrig mer se dom, vill aldrig mer höra talas om dom!
Fast nu ljög jag, för jag kommer med största sannorlighet stå och hänga vid det när jag kommer hem till dig.
För jag är väldigt nöjd med det.. det är väldigt jag vi..

Puh, jobbigt att bli vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0