God Jul

Idag tänkte jag att jag skulle få till ett fint julkort, självklart med Vera som motiv.
Satte på henne den fina pepparkaksklänningen och riggade upp en mysig liten ministudio.
Julmusiken var på och stämningen var på topp...
...tills hon kom på att hon inte alls ville vara med på kort!
Hon ville inte sitta still, utan drog och slet i mössan och skrek rakt ut!

Dom flesta bilder jag tappert förökte ta ändå, såg ut ungefär så här:




GOD JUL!! =S


Som tur var hittade jag en bild som redan låg i datorn från en tidigare fotosession som fick duga, efter lite trixande och fixande..
Så nu är julkorten klara och beställda.. puh.. skönt..

Kommentarer
Postat av: Jenny Wiberg

Vilken grymt söt klänning och tjej!

2008-12-02 @ 00:17:57
Postat av: Cissi

Inte lätt ju lilla vän... hon vill säkert vara tomte såklart :)

2008-12-02 @ 11:22:39
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0