..

Vad skönt det var att få somna tidigt, sova en hel natt och vakna pigg, utvilad och snäppet bättre i luftrören.

Eller inte.

Gick och la mig strax efter nio i går kväll och hann inte ens somna innan Vera vaknade och INTE ville somna om.
Så det fick bli Titanic som gick på tv för 112e gången.
Gick väl och la oss igen vid 12, och resten av natten spenderade jag med andningsproblem och förskylningssvettningar samtidigt som jag låg och hörde hur min dotter inte kunde andas hon heller.

Så det blev till att krama, trösta och tycka synd om tills klockan 6 imorse då jag äntligen kom till ro och kunde få några timmars sömn.


Skottpengar på hälsoguden!

(Får man säga så?)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som att ni båda är istort behov av nässpray och en stor burk vitaminer..



Eller kanske lite chips, dipp och läsk med tjejerna? :)

2008-12-17 @ 13:26:16
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: laura

Man FÅR säga så.

2008-12-17 @ 13:26:33
URL: http://laurah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0