Da säl

Wiii.. på onsdag åker vi till Sälen hela familjen.. 8 stycken blir vi!
Ska vara runt 15 grader kallt där och upp emot 53 cm snö.. Det ni!! =D

Så idag har jag varit och köpt utrustning till Vera så att hon håller sin sig varm, den spröda lilla saken.

Fleecetröja, ordentlig mössa, uggs, raggsockar... och det bästa av allt, den sjukt fina kappan som jag sneglat på länge hittade jag idag nedsatt!!! =D
Lite för stor men ack så fin till våren!!
 


Lite grejer till mig själv slank ner också och Robin får hålla till godo med ett par raggsockar.

Så ikväll blir det till att packa packa packa..
Hinner inte det imorgon nämligen då det är ikea med Laura och Desperate housewives.


Veras nya favoritplats:




Januari i våran familjekalender 2009 som jag är så stolt över:





Men nu, packa!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hoppas att ni får det superbra i snön!!



Bilden på Vera under vagnen är helt underbar. :)

2008-12-08 @ 17:39:14
URL: http://telefonsladd.blogspot.com
Postat av: Cissi

så fin hon är i sin nya kappa :)

2008-12-08 @ 20:53:09
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Jenny Wiberg

Den är jätte fin den kappan, har en lika dan till Emily.

2008-12-08 @ 21:28:29
Postat av: Jenny Wiberg

Menade självklart likadan och inte lika dan ;)

2008-12-13 @ 23:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0