Bad update

Vad dålig jag är på att uppdatera.
Har varken tid eller ork känns det som.

Igår var jag och Vera i Kista galleria och fördrev tiden. Vi kom tidigt, hängde nästan på låset, och slapp trängas med alla rea freeks.

Jag gjorde av med ungefär 74 kr.
Den ni!

Jag var extremt förvirrad när jag skulle ner till bilen.
Letade och letade men kunde inte hitta fanskapet.
Panik! Man har ju bara en kvart på sig efter att man har betalat biljetten.
Efter många om och men, så hittade vi bilen, mirakulöst under 15 minuter.

Puh, vilken pärs!

Sen var vi förbi jobbet där jag varken blev klokare eller oklokare. Ville höra hur det kommer att se ut för mig på fredag när jag sätter min fot där klockan 7.
Men nope. No info så långt ögat kunde nå och jag lämnade byggnaden med om möjligt ännu mer ångest.

Det blir nog bra.




Veras nya skor och julklapps hängslena.

Still a girl


Nu ska vi åka upp till coop och ruinera oss på en fab nyårssupé!

Ha en underbar tisdag!

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Ahhhh.. var de DEN nya skon!! Trist tjejen.. =( Hoppas ni hittade skon sen..



Själv håller jag på att kladdar me min chokladtårta.. hmm.. tror tyvärr att jag har förstört den.. har liksom aldrig gjort tårta själv förut.. haha!! De här kan bli spåännande=)



Ha de gott!

2008-12-30 @ 14:01:43
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/
Postat av: Maggi

Gott nytt år Jenny!

Hoppas du och familjen får en härlig kväll!



Kramkram

2008-12-31 @ 12:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0