The pink thursday

Imorgon är det skärtorsdagen.
Det är inte bara en halvdag för alla lyckliga kontorsråttor, det är även dagen jag föddes på.
Att det är skärtorsdag betyder att påsken är här!
I år betyder påsken inte bara en massa godis, ägg och ledighet, den betyder även att Vera börjar på dagis snart.
Väldigt snart.
Onsdagen efter påsk för att vara mer exakt.
Det känns väl sådär.. Inte det roligaste man har tvingats göra, men ack så nödvändigt och ack så roligt när ångesten väl lagt sig!
Vera kommer trivas som fisken i vattnet, det är jag övertygad om!

Nu är det packning inför morgondagen som gäller!

Ha det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer gå jätte bra med Vera det kan jag lova. Jag kännde lika dant när lukas skulle börja dagis men nu tjatar han varje dag om att han vill gå till dagis.

Glad påsk/johanna

2009-04-08 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0