Helg

Äntligen helg, äntligen vår, äntligen skagenröra!!!


Den här veckan har jag fått två oväntade frågor:

1. Är du polis?
2. Va? Har du barn? Ska man säga grattis eller beklagar?

Ehh... va??

Polis frågan gjorde mig iofs aningen stolt, det andra puckot menade på att jag var ung. Han hade dagen innan tippat min ålder till 22.
-26, men tack ändå...

Robin är nere och städar,tvättar och byter däck på min bil.
Vissa har det bra.
Och nej, jag bad honom inte.. han gjorde det av ren vilja.

Och jag ska börja skala räkor snart till ljuvlig, oh ljuvlig skagenröra med bakpotatis.

Imorgon är det grillpremiär och shopping i den 14 gradiga underbara luften!
Polarn och pyret i barkarby ska stänga igen så jag måste skynda mig dit innan allt tar slut.
Hoppas på att hitta en fin ljusrosa jacka till Vera att ha nästa vinter.
Nu står hon i fönstret och viskar pappa, pappa....

Idag har jag haft enorma lyckokänslor. Det har varit varmt, luktat sommar och nyklippt gräs och bara varit helt perfekt!
Hoppas våren är här för att stanna!!

Ha en underbar helg!!! GRILLA GRILLA!!

Kommentarer
Postat av: Celiah

Visst är det härligt med värmen, solen och den blåa himlen. Man vill bara ut och njuta av att mörkret och kylan äntligen är över!

Hoppas ni får en underbar helg :)

kram

2009-04-04 @ 14:00:54
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag var på Gusto i Sumpan i fredags och käkade middag och drack lite vin med några vänner. Vi fick visa leg.... hallå ser vi ut som 17 eller???? Jaja, det är väl bara att ta det som en komplimang?!? Du såg ju i varje fall ut att vara 5 år äldre ;)

2009-04-05 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0